MunicipisPolítica

El Consell aprova dos convenis per donar suport a l’activitat de la Fundació Auditori d’Alacant i de Patrimoni Històric Industrial del Port de Sagunt

El Consell ha autoritzat sengles convenis de col·laboració de la Conselleria d’Educació, Cultura, Universitats i Ocupació amb la Fundació Auditori de la Diputació d’Alacant (ADDA) i la Fundació de Patrimoni Industrial i Memòria Obrera del Port de Sagunt dotats amb 760.000 euros per donar suport lactivitat daquestes dues entitats.

La finalitat d‟aquests convenis és contribuir al finançament de les despeses ordinàries de funcionament il‟organització d‟activitats durant el 2024, ja que l‟activitat d‟aquestes dues entitats s‟emmarca en els objectius generals de la Generalitat de promoure la divulgació del coneixement del patrimoni cultural valencià.

Concretament, la Generalitat contribuirà amb 700.000 euros al finançament de la programació cultural anual i activitats desenvolupades per la Fundació ADDA durant l’exercici 2024 relacionats amb la conservació del patrimoni històric industrial.

La Fundació de la Comunitat Valenciana Auditori de la Diputació d’Alacant (ADDA) és una entitat sense ànim de lucre de caràcter cultural, que té com a finalitat foment, divulgació i promoció d’activitats musicals, arts escèniques, artístiques i culturals, a través de concerts , representacions artístiques i filharmòniques i organització de simposis, exposicions i conferències de caràcter sociocultural.

D’altra banda, el conveni amb la Fundació de Patrimoni Industrial i Memòria Obrera del Port de Sagunt està dotat amb 60.000 euros per col·laborar en el finançament de les despeses ordinàries de funcionament i activitats desenvolupades durant aquest any.

La Fundació de la Comunitat Valenciana de Patrimoni Industrial i Memòria Obrera del Port de Sagunt és una institució de caràcter cultural sense ànim de lucre l’objectiu del qual és fomentar la protecció, conservació i projecció social del patrimoni industrial a la Comunitat Valenciana.

Per això la seva activitat està centrada a estudiar, conservar i difondre els coneixements, els records, els sons, els objectes materials, les imatges i qualsevol altre element relacionat amb les activitats d’origen siderúrgic que han tingut lloc a Sagunt al segle XX.

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint