Cultura

El Concert d’hivern de la Coral tanca la programació cultural de la UA 2020

La Coral de la Universitat d’Alacant, sota la direcció musical de Shlomo Rodríguez i en col·laboració amb el Quartet de Corda de l’OFUA, oferiran el seu tradicional Concert d’Hivern al Paranimf, el proper dimecres 2 de desembre a les 20 hores. Aquesta actuació tanca l’agenda cultural de la UA (ACUA) de l’2020.

En el Concert d’hivern, la Coral UA interpretarà peces de diferents estils i tradicions. El programa musical inclou composicions de Mozart, Albinoni o Fauré, a més de cançons tradicionals valencianes, algunes de rock o de clàssics musicals.

En els últims mesos, els assajos de la Coral de la UA s’han adaptat a les circumstàncies de la pandèmia de l’Covid-19, unint assajos presencials i virtuals, la qual cosa, ha significat un esforç afegit a l’hora de empastar les veus per aconseguir un conjunt harmònic.

invitacions disponibles

cartell

programa

Coral de la Universitat d’Alacant

La Coral de la UA és una formació musical que s’inscriu en el marc de el Vicerectorat de Cultura, Esports i Llengües. Té diversos objectius, partint sempre de la base d’aprendre i gaudir amb el cant. Entre els seus objectius primordials hi ha el formar els seus integrants en les diferents facetes d’un cor, tant a nivell musical, social i cultural, així com participar i col·laborar musicalment en els actes acadèmics i institucionals de la UA i en els concerts que es programen des la universitat. A més d’això, es tracta de potenciar l’intercanvi amb altres corals, així com la participació en certàmens nacionals i europeus.

Informació i Foto: Universitat Alacant

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint