DestacatEsports

El Col·legi Lope Castelló, present, passat i futur de albinegrisme

El Protector de la Fundació Albinegra manté una curiosa relació amb el CD Castelló.

El Col·legi Lope Castelló té el seu origen allà per finals dels anys 70 quan Hipòlit Perales, que tenia una acadèmia al carrer República Argentina, la va tancar per portar els seus alumnes a un nou edifici que va construir al carrer Ricardo Catalá. Ell va comprar el solar, es va encarregar fins i tot de la compra dels materials, va participar en el disseny del mateix i va portar a tots els seus alumnes al nou edifici.

Aquests van ser els inicis d’un col·legi que, a dia d’avui, encara compta amb la presència d’Hipòlit Perales, 1 albinegre que sempre ha donat la mà al CD Castelló, que ha viscut els bons i mals moments del Club de la seva vida.

Hi ha una gran quantitat de centres escolars a la província de Castelló i, molts d’ells, tenen a les seves files a alumnes que són orelluts i que militen a la Pedrera Albinegra. Al Lope Castelló trobem el cas d’Hugo González, futbolista del Prebenjamí A del CE Castelló, que cursa en aquesta clàssica escola i que el seu equip porta el nom del col·legi allà per on juguen aquesta temporada.

Més enllà d’alguns canvis que el col·legi s’ha vist obligat a fer, el director del centre afirma que “ha estat i segueix sent un centre familiar on acudir no només a classe sinó a demanar consell quan es necessita”. Ja sigui per Hipòlit Perales o Hugo González, el Lope Castelló té una aroma albinegre.

 

 

 

 

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint