Cultura

El Centre del Carme presenta l’exposició ‘Zoextropia. Lo bello posthumano’

El director del Centre del Carme, José Luis Pérez Pont, presenta la mostra ‘Zoextropia. Lo bello posthumano’ resultat de la convocatòria V.O de comissariat del Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana.

A la presentació assistiran tamibén la comissària de l’exposició, María Morata, i alguns dels artistes representats en la mostra. com Marco Donnarumma, Renaud Marchand, Yvonne Roeb, Suzanne Treister, Dl. Yang, Pineda Yoldas i Alan Warburton.

Zoextropia proposa una selecció de pràctiques artístiques que es troben a la frontera entre ciència i tecnologia, i que aborden els límits entre l’humà i el no-humà, entre el bell i el sinistre.

 

 

 

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint