CulturaDestacatSanitat

El centre de salut Font de Sant Lluís convoca un concurs de fotografia perquè la ciutadania mostri amb imatges què significa la salut

El centre de salut Font de Sant Lluís ha convocat el concurs de fotografia «Salut en el dia a dia de la meva comunitat», que pretén esbrinar què significa la salut per a la ciutadania a través d’imatges realitzades en l’entorn del centre sanitari i del consultori carretera d’Arts.

La iniciativa d’aquest concurs ha partit de Carmina Carrasco, estudiant de Treball Social en pràctiques, i Helena Molina, resident de Medicina Familiar i Comunitària, que pretenen amb aquest projecte apropar el centre de salut a la població adscrita a aquest.

«El concurs busca la participació de la comunitat en la promoció i protecció de la seva salut. Per això els demanem que facin fotografies d’aquelles zones o espai públic que trobin al seu abast i que identifiquin com a elements que fomenten el manteniment d’un estat saludable , per exemple, un parc on puguin passejar, un arbre que els aporti ombra o una zona silenciosa on relaxar-se «, han explicat les organitzadores.

L’objectiu últim és aconseguir que la població del centre tingui un major control de la seva pròpia salut i no acudeixi al centre sanitari únicament en moments puntuals de malaltia, sinó que aposti per la prevenció.

Bases del concurs

Qualsevol persona resident a la ciutat de València pot participar al concurs del centre de salut Font de Sant Lluís a les dues seccions que s’han establert: per a majors de 15 anys (secció adult / ai adolescent) i fins als 14 anys (secció júnior ).

Es pot fotografiar qualsevol lloc que pertanyi a la zona bàsica de salut del centre de salut Font de Sant Lluís i consultori auxiliar Carretera d’Arts, tant en color com en blanc i negre. Les imatges han d’enviar-se fins al 20 de maig al correu electrònic fotosconcursofsl@gmail.com amb el nom de l’autor / a, data de naixement, número de telèfon i títol de la fotografia. En el cas que apareguin persones en la imatge s’ha d’adjuntar el seu consentiment i, si són menors, el del mare, pare o tutor / a legal.

Totes les instantànies participants quedaran exposades al vestíbul del centre de salut Font de Sant Lluís perquè el personal sanitari pugui votar i triar les tres imatges guanyadores de cada secció, que es mantindran exposades al centre de forma permanent.

De les tres fotografies més votades de cada secció es triarà una que presidirà la nova guia de l’usuari / a del centre de salut. A més, la imatge guanyadora en cada secció rebrà dues entrades per l’Oceanogràfic, entitat que col·labora en la realització del concurs.

Informació i Foot: Generalitat Valenciana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint