Esports

El Centenari del CD Castellón atresorarà una Àrea Cultural

La Comissió Delegada del Centenari de el Club Esportiu Castelló continua el seu full de ruta per definir l’organització d’aquells esdeveniments i activitats que tindran lloc a l’any natural de 2022, i dóna a conèixer la composició de l’Àrea Cultural encarregada de dur a terme aquelles actuacions de la celebració de l’Centenari que es desenvolupin en el marc de la pintura, escultura i altres arts, atenent sempre als valors històrics, filosòfics i la dimensió social universal de el Club Esportiu Castelló.

Aquestes iniciatives, destinades a enriquir i complementar els actes de l’Centenari de el Club Esportiu Castelló, estaran sota la directriu d’una Àrea Cultural dirigida per Javier Més, escriptor, historiador i fundador de l’Associació Cultural Gregal, a més d’estar molt vinculat a la cultura de la província i ciutat de Castelló. «Quan va sorgir aquesta oportunitat no vaig poder negar-me. Participar en el Centenari de el CD Castellón serà una experiència inoblidable «, ha manifestat Javier Més, que s’ha reunit aquesta tarda a l’Estadi Castalia costat de la Comissió Delegada per a assentar les bases de treball i que, amb seguretat, enaltecerán la celebració de l’Centenari .

La Comissió Delegada de l’Centenari vol recordar els canals de contacte que poden trobar a la pàgina web de la Fundació perquè tots els interessats a realitzar propostes i aportacions a l’organització d’actes i esdeveniments puguin dirigir-se a la Comissió Delegada, de tal manera que puguin sentir-se partícips d’un any històric per a la Família Albinegra.

Informació i Foto: Fundación Albinegra

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint