El CD Tonin, Alqueries CF i CD Roda han gaudit del millor futbol gràcies al Torneig 3×3 Groguet
El CD Tonin, Alqueries CF i CD Roda han gaudit del millor futbol gràcies al Torneig 3×3 Groguet, que ha celebrat la cinquena edició a la Fan Zone de l’Estadi de la Ceràmica, durant la prèvia del matx davant el partit de l’Athletic Club ( diumenge, 18.30 hores).
Els guanyadors van ser l’equip Gerard del CD Tonin en categoria prebenjamí després de jugar la final davant l’equip Parejo del CD Roda (1-0). En benjamins, va vèncer el grup Parejo del CD Tonin (2-5) al grup Albiol del CD Tonin.
Els participants van viure una jornada inoblidable en què després del torneig a la plaça van presenciar la trobada del Submarí des de les grades de l’Estadi de la Ceràmica. Com a colofó, els equips campions de cada categoria fins i tot van saltar al verd del feu groc i van complir el somni de fotografiar-se amb l’onze titular del Vila-real CF.
Informació i Foto: Villarreal CF