Esports

El CD Castellón Femení visitarà els col·legis de Castelló

Les jugadores del Primer Equip del CD Castellón acudiran als centres escolars de la ciutat per fomentar el futbol femení durant aquesta temporada.

Si ahir es feia oficial per part de la Fundació Albinegra el procés de captació de jugadores albinegres, tant en categoria aleví com sènior, aquest anunci ve acompanyat d’una iniciativa que pretén implicar les noies més joves de Castelló. Concretament parlem de les estudiants dels centres escolars que obriran les portes en els propers dies per rebre al CD Castelló Femení.

Una iniciativa que, abans de posar punt final a un any 2022 ple d’homenatges amb motiu del Centenari del CD Castelló, la Fundació Albinegra persegueix tres objectius: fomentar el futbol femení, potenciar la Pedrera Albinegra i, per descomptat, exalçar el sentiment albinegre que arrosseguen milers d’orelluts. El primer col·legi a atendre les jugadores del CD Castelló serà el Bisbe Climent el proper dimecres, 21 de desembre.

La Fundació Albinegra vol agrair al CD Castellón Femení la seva predisposició, així com als centres escolars que obriran les portes per viure unes jornades molt especials.

nformació i Foto: Fundación Albinegra

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint