Esports

El CD Castellón es reforça amb Roland Bass

El CD Castellón ha arribat a un acord amb el lateral esquerrà holandès Roland Bass per unir-se al conjunt albinegre castellonenc. L’acord es va fer ahir, però el club estava a l’espera del TMS per a la confirmació oficial.

Roland Baas (Winschoten, Holanda, 02/03/1996) és un lateral esquerre de 178 centímetres format a les categories inferiors del Groningen, conjunt de l’Eredivise holandesa i internacional amb les inferiors de la Selecció Holandesa, des de la sub-15 fins a la sub-20.

El defensa va debutar a la màxima categoria del seu país la temporada 2014-2015 amb el Groningen amb només 17 anys. L’holandès va començar aquesta temporada a l’equip Sub-19 per acabar-la al Sub-21 i disputant tres partits a l’Eredivise amb el primer equip.

Després de dues temporades més al Groningen Sub 21, a l’estiu del 2017 va signar per l’Heracles, també de l’Eredivise, disputant 14 partits a la màxima categoria holandesa.

La temporada següent, la 2018-2019 va marxar al Go Ahead Eagles, de l’Eerste Divisie, la segona holandesa, disputant 37 partits i anotant i gol. El seu equip es va classificar per als play-off d’ascens a Eredivise.

El 2019 va marxar al De Graafschap, equip del qual procedeix i on ha disputat dos play-offs d’ascens a Eredivise en tres temporades.

Ara, Ronald Baas arriba al CD Castelló per aportar experiència internacional a un equip amb ganes daconseguir els objectius.

Benvingut a Castalia!

Informació i Foto: CD Castellón

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint