El CD Castelló visita el Vicente Artero
Amb els premis ‘Pam Pam Orellut‘ els estudiants de les escoles de primària de Castelló tenen l’oportunitat de treure a la llum les seves dots pintoresques en un escenari emblemàtic de la ciutat de Castelló: l’Estadi Castalia.
Durant les últimes dues setmanes, els alumnes de 5è i 6è de primària del col·legi Vicente Artero van assistir al temple albinegre per pintar i, després d’assistir avui a classe com un dia qualsevol, han rebut una visita molt especial. Aquesta visita ha estat protagonitzada pels futbolistes del CD Castelló, Jairo Cárcaba i Julio Delgado, que han fet entrega dels premis als millors dibuixants del centre. Els alumnes els han acollit amb els braços oberts i han aprofitat la seva estada per xerrar una bona estona amb ells.
Informació i Foto: CD Castelló