El CD Castelló ha rebut aquest matí al CD Castelló – ASORCAS per donar-li l’enhorabona pel seu quart lloc en la DCL 2019.
Es compleix gairebé una setmana després que el CD Castelló – ASORCAS acabés com a quart millor equip de l’European Deaf Champions League of Futsal. Des de llavors, el seu rendiment en aquesta competició ha estat notícia a la província de Castelló, encara més tenint en compte que era la seva primera participació.
El CD Castelló ha aprofitat l’entrenament matinal d’avui a l’Estadi Municipal de Castalia per homenatjar els jugadors de David Moreno. En acabar la sessió, el primer equip albinegre ha fet el tradicional passadís al CD Castelló – Asorcas a la gespa després d’aconseguir un valuós quart lloc en la DCL 2019. Posteriorment, han compartit les seves impressions i experiències, amb el CD Castelló com a protagonista.
Finalment, han brindat per un 2019 ple d’èxits en albinegre perquè el CD Castelló – Asorcas segueixi engrandint la seva llegenda.