Esports

El CD Castelló fitxa al defensa Ruben Garcia

El CD Castelló comunica que ha arribat a un acord amb el jugador Rubén García per incorporar-se al CD Castelló durant les properes tres temporades.

Rubén García Canals (Elx, Alacant, 20 d’octubre de 1998) es tracta d’un jove polivalent defensa que pot actuar tant de lateral dret, de lateral esquerre o fins i tot com a central. Format a les categories inferiors de l’Elx, Rubén va arribar a debutar amb el filial franjiverde a Segona B en la seva etapa com a juvenil. Les seves bones actuacions van despertar l’interès del FC Barcelona i, després d’una temporada al conjunt blaugrana, va tornar al conjunt il·licità, aquest cop ja com un jugador consolidat al filial franjiverde.

Precisament en les files de l’Elx Il·licità s’ha enfrontat al Castelló en diverses ocasions. Rubén es declara un enamorat de Castalia, “un estadi que impressiona per com estreny l’afició albinegra i càrrega de moral, força i empenta als jugadors a l’hora de treure els partits endavant”, manifesta l’últim fitxatge albinegre per a la nova etapa de els ‘orelluts’ a Segona Divisió B.

D’altra banda, les seves bones actuacions han despertat, també, l’interès de les seleccions. El jove defensa il·licità va disputar diverses trobades amb la Selecció Espanyola sub-17, i també amb la Selecció Valenciana sub-18.

Ara, Rubén García tindrà l’oportunitat de gaudir de Castalia en primera persona com a local. Benvingut Rubén!

 

 

 

Informació i Foto: CD Castelló

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint