Esports

El CD Castelló es reforça amb Antonio Jesus Caballero Ramirez

El CD Castelló comunica que ha arribat a un acord amb el jugador Antonio Caballero per unir-se a l’entitat albinegra durant la temporada 2018-19.

Antonio Jesús Caballero Ramírez (Martos, Jaén 6 de gener de 1994) és un jove migcampista organitzador que arriba procedent del Club Ràpid de Bouzas del Grup I de Segona Divisió B. El nou migcampista amb el qual comptarà Sergi Escobar per a la medul·lar destaca per la seva gran capacitat física, que li fa acabar els partits amb la mateixa intensitat amb què els s’inicia.

Format a les categories inferiors del Real Jaén, Sèneca i del Martos, club de la seva localitat natal, Cavaller va debutar en el primer equip marteño amb tan sols 19 anys, on va acabar fent-se un buit en l’onze i va despertar l’interès de clubs de categories superiors .

Antonio Caballero ha passat, també, per clubs com el Lucena de Segona B, Torredonjimeno, Atlètic Taca Real i, fa tres temporades, en l’Elx Il·licità del Grup VI de Tercera Divisió, equip amb el qual s’ha enfrontat al CD Castelló en diverses ocasions.

Precisament amb l’elàstica franjiverde va aconseguir, en les últimes jornades de la temporada 2016-17, estrenar-se a Segona Divisió abans que l’Elx CF baixés a Segona B, tot i que fa poques setmanes ha aconseguit tornar a la categoria de plata.

Abans de la seva aterratge a Castalia, Caballero ha jugat durant l’última temporada al Club Ràpid de Bouzas del Grup I de Segona Divisió B, equip en el que l’ha jugat pràcticament tot i ha demostrat que, tot i comptar amb només 24 anys, és un creador de joc de plenes garanties per a la nova etapa albinegra a Segona Divisió B.

“Estic molt orgullós de pertànyer a un club amb tanta grandesa i història com el CD Castelló. Estic desitjant de posar-me la albinegra i tots junts donar-li més d’una alegria a aquesta afició tan important “, manifesta Caballero en el seu primer dia com albinegre.

El nou fitxatge ha visitat diverses vegades el feu albinegre amb l’Elx Il·licità, ara la seva nova casa: “L’ambient que es va crear va ser increïble, de Primera Divisió. També vaig seguir per la televisió com un ‘orellut’ més el partit de l’ascens davant el Portugalete, i em vaig quedar petrificat pel gran ambient que es va viure aquesta màgica nit “. Un ambient que ara podrà viure en primera persona vestint la albinegra … Benvingut a Castalia!

 

 

Informació i Foto. CD Castelló

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint