El CD Castelló empata en la seua visita a l’Olot en un partit marcat per les condicions meteorològiques (1 a 1)
El CLub Esportiu Castelló suma un punt despres d’empatar a 1 gol en la seua visita a l’Olot en un partit marcat per les males condicions meteorológiques
El conjunt albinegre va iniciar el partit mes concentrat que el Olot i al minut 8 va arribar el primer gol del partit obra de Killian Morante que posava als albinegres per davant en el marcador.
El Castelló després de marcar el primer gol anaba a per mes pero el cert es que al minut 18 va arribar el gol de l’empat obra de Blazquez
Una de les pitjors noticies del partit es va produir al minut 24 quan el tecnic del Castelló David Gutierrez va tindre que fer un canvi obligar per les molesties musculars que patía Mayor (Aacevedo va entrar al terreny de joc substituint al lesionat Mayor)
Abans del descans el Castelló va tindre algunes arribades a porteria rival com la de Hicham al minut 25 que a punt va estar de posar el 1 a 2 en el marcador
Al descans es va arribar amb empat a 1 gol
Ja a la segona part els dos conjunts tractaben de posar-se per davant en el marcador pero cap dels dos ho va aconseguir entre d’altres coses per les males condicions meteorológiques i el banyat que estava el terreny de joc.
L’ocasió mes clara en la segona part per part del Castelló es va produir en el minut 84 quan Acevedo i Theo Garcia varen estar a punt de sorprendre al porter de l’Olot
Al final empat a 1 gol que fa que el Castelló continue en llocs de descens (actualment esta en la posició numero 20 amb 10 punts i dels 13 partits disputants encara no ha aconseguit guanyar-ne cap porta 10 empats i tres derrotes) Situació complicada la que travesa el Castelló que fa que l’afició estigui indignada i demani que hi hagin canvis.
El proxim partit que disputarà el Castelló serà en Castalia el proxim diumenge 25 de novembre de 2018 a les 17:00 davant el Alcoyano esperem que en eixe partit ja arribe la victoria i el Castelló sumi tres punts que fagin que puga tindre opcions de sortir de la zona de descens a tercera.