DestacatEsports

El CD Castelló – Asorcas renúncia a participar en la Copa d’Espanya

El CD Castelló Asorcas ha pres la decisió de no assistir al torneig per “falta d’informació a pocs dies de la competició.

La Copa d’Espanya de futbol sala per a sords se celebrarà el proper 4 i 5 de maig però el CD Castelló Asorcas no participarà. La competició, organitzada per la Federació Espanyola d’Esports per a Sords (FEDS) amb la col·laboració de la Federació Andalusa d’Esports per a Sords (FADS), està prevista per aquest cap de setmana a Granada però des del club albinegre han afirmat que la gestió no està sent l’adequada i no és la primera vegada que passa .

A més, segons informen fonts del CD Castelló Asorcas, altres equips que al principi anaven a assistir han optat per la mateixa decisió que el conjunt orellut. En definitiva, el CD Castelló Asorcas no podrà ampliar el seu palmarès després d’aconseguir recentment el bronze en el Campionat d’Espanya de futbol sala.

Informació i Foto: Fundació Albinegra

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint