Esports

El Castelló guanya al Silla en Castalia i es lider de grup (3 a 1)

El CD Castelló s’ha imposat avui a Castalia a Silla amb un resultat final de 3 a 1 i és lider del grup valnciano de tercera divisió

El conjunt de Sergi Escobar va començar molt elèctric i es va col·locar amb un avantatjós 2-0 abans d’arribar el primer quart d’hora de joc, gràcies a l’olfacte golejador de Javi Serra i Cubillas. Els ‘orelluts’ no donaven opció al conjunt valencià, que amb impotència veia com el poder del conjunt albinegre li passava per sobre. Poc abans del descans, el visitant Verdú va retallar distàncies i posar el 2-1 després d’una elaborada contra, i amb aquest marcador es va arribar al descans.

A la segona part, el Castelló va seguir fidel als seus principis i no va canviar el seu joc tot i el gol visitant. L’equip de Sergi Escobar oferia múltiples ocasions amb les que l’afició gaudia del joc de l’equip, però en qualsevol contra valenciana podia posar fi a la festa al temple albinegre.

Finalment, Cristian Herrera va arrodonir una màgica nit de Champions a Castalia i amb el seu gol els tres punts es van quedar definitivament a la capital de La Plana, i el Castelló pot dir que cada vegada més té més a prop el campionat.

 

 

Informació i Foto: http://www.cdcastellon.com

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint