DestacatEsports

El BisontesFS ha presentat hui als tecnics del primer equip i el seu cos tècnic per a la proxima temporada 2019/2020

El Bisontes Castelló ha presentat aquesta tarda a la sala de premsa del Pavelló Ciutat de Castelló als entrenadors del primer equip de l’entitat Castellonenca i part del seu cos tècnic per a la temporada 2019-20.

L’elegit pel club que presideix Joaquín Sánchez Amorós com a primer entrenador és Alberto Cañada Sesma (Pamplona, ​​19-04.1976), que ha estat fins a la data dins el primer equip com Segon Entrenador des de la campanya 2014/2015. Al seu costat com Segon Entrenador tindrà al fins ara entrenador del Divisió d’Honor Juvenil del Bisontes, Àlex Pou Ojeda (22-10.1983). Tots dos tècnics compten amb la titulació Nivell 3, que els permet entrenar a qualsevol categoria, tant a nivell nacional com internacional. Com a entrenador de porters seguirà un any més David García Querol (26-07.1979),

Així veia Alberto Cañada seu salt al capdavant de la banqueta blau. «La veritat és que un se sent molt feliç que el teu club valori el treball de tots aquests anys que ha estat molt dur i et brindi aquesta oportunitat. Seguirem treballant en la mateixa línia que veníem fent i millorant en el que faci falta per intentar dur a Bisontes el més alt possible «. Indicava.

Així valorava Alex Pou el seu salt com a segon entrenador Castellonenca. «Molt content amb aquest nou repte en el qual espero ajudar el club a que segueixi creixent com fins ara». Comentava.

Per la seva banda, l’entrenador de porter David Querol es mostrava feliç de la seva continuïtat i espera seguir aportant el seu granet de sorra perquè Bisons segueixi mirant cap amunt. »

Finalment, Ismael Sebastià, vicepresident del Bisontes, va desitjar tota la sort del món al cos tècnic en aquesta nova etapa on el club fa mesos que treballa durament i que en les pròximes setmanes s’aniran desgranant els jugadors que formaran el planter per a la temporada 2019 / 2020

 

 

Informació i Foto: BisontesFS

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint