Esports

El BisontesFS guanya al Santiago Futsal en la primera trobada de la LNFS a segona divisió (0 a 1)

Bisontes Castelló FS ha vençut 0-1 al Santiago Futsal en la primera trobada de la LNFS a Segona Divisió. Un gol de David en el minut 4 ha estat suficient perquè els pupils de Manolín sumin els tres primers punts de la temporada.

Des del primer minut els Castellonencs van anar a pel partit i David als quatre minuts posava el 0-1. Les ocasions se succeïen i Lluc va poder pujar el 0-2 en una gran ocasió. Van poder Malawy i Juanito augmentar el resultat abans del descans però els pals ho van evitar en uns primers 20 minuts gairebé sense perill per a Nacho Serra gràcies a la fèrria defensa Castellonenca.

La segona part va transcórrer de la mateixa manera de la primera fins a que els minuts finals i després de l’expulsió per doble groga els locals amb superioritat numèrica van posar emoció al xoc, però Bisons en una defensa magistral deixaven la porta a zero i els tres punts viatjaven fins Castelló.

Santiago Futsal: Llac Fang, Brian, Isma, Santi i Everton (Cinc inicial). També ha jugat Zequi, Dani Zurdo, Albert, Dani Blanco, Adrián ‘Pirata’ i Seijas
Bisontes Castelló FS: Nacho Serra, Pipi, Diego, Lluc i David (Cinc inicial). També ha jugat Txema, Lorca, Juanito, Rangel, Genís i Malawy
Incidències: Partit corresponent a la 1a Jornada de Lliga de la 2a Divisió LNFS celebrat al Municipal de Santa Isabel amb una assistència aproximada de 500 persones
Àrbitres: Calleja Rubio i Hevia Campa. Van expulsar amb doble targeta groga a Juanito per Bisontes Castelló FS. Van amonestar a Seijas i Santi pel Santiago Futsal; i a Lluc, Diego i David per Bisontes Castelló FS.
Gols: 0-1 min.4 David

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint