Esports

El BisontesFS Femení es desplaça aquest cap de setmana a Ripollet

Bisontes Castelló FSF es desplaçarà fins a Ripollet, Barcelona, ​​per enfrontar-se al FS Ripollet en la trobada corresponent a la 11a jornada de competició en el grup II de Segona Divisió. El partit es disputarà al pavelló municipal “Joan Creus” de Ripollet i donarà començament a les 16: 30h.

Les noies d’Alfonso Sánchez, buscaran la quarta victòria consecutiva i la quarta victòria a domicili de la temporada. Les de Castelló arriben a la trobada en ple estat de forma després de golejar l’Hèrcules FS i ocupar ja la setena posició a la taula classificatòria. Les de Castelló tindran per davant un partit complicat, on no han de confiar-se d’un rival que acaba de pujar però que ocupa la 11a posició. Les catalanes compten amb dues victòries i dos empats.

El FS Ripollet buscarà els tres punts després de trencar la mala ratxa en la jornada passada després de tres derrotes consecutives, on van aconseguir empatar a la pista de AECS l’Hospitalet FS a sis gols.

Les de Castelló jugaran un partit inèdit en la categoria, ja que no hi ha precedents entre tots dos conjunts.

Informació i Foto: http://www.femecastellon.com

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint