Esports

El Atletico Levante suma un punt de la seua visita a la SCR Peña Deportiva

SCR Peña Deportiva: Seral, Andrada, Andreu (min. 85, De Val), Pau Pomar, Cristeto (min. 69, Jou), Nacho (min. 64, Miquelet), Gonzalo, C. Gilbert (min. 69, Creu ), Crespo, Antonio i Juancho (min. 85, Loren).

At. Llevant: Cárdenas, Penya, Toni Ferrer, Rafa, Giorgi K., Granados (min. 88, Blesa), Alfredo (min. 68, Cantero), Sevikyan (min. 68, Joan M.), Carvajal, Raúl Alcaina i A . Pedraza.

Àrbitre: Brull Acerete (comitè català) va amonestar als locals Cristeto, Pau Pomar i doblement a Toni Jou. Als llevantinistes Cantero, Toni Ferrer, Giorgi i Blesa.

gols:

La Penya Esportiva i l’Atlètic Llevant UD es van repartir els punts després de completar un partit ple d’esforç físic i accions amb molta intensitat. Un empat just a causa de el nombre d’ocasions i alternances de domini durant el xoc.

Els locals van proposar d’inici un plantejament en què els laterals van exercir de cigars extrems, un sistema tàctic que van aprofitar els de Tevenet al seu favor: Raúl Alcaina, lliure de marca al cor de l’àrea rival, va connectar un cop de cap a què no va poder imprimir- la direcció correcta. Sobrepassat l’equador de la primera part, les tornes es van canviar i la batuta passar a ser de el conjunt eivissenc, els qui van buscar -i encontraron- a Antonio amb nombrosos centres. En el primer que va rebre el davanter es va trobar amb la resposta d’un Cárdenas que estava perfectament situat i en el segon a tan sols cinc de l’descans, va ser l’esquena de Rafa qui va lliurar als granotes de el tant de el “19”.

El segon acte va arrencar amb la Penya Esportiva atosigando i embotellant a l’Atlètic Llevant UD en la seva pròpia àrea durant deu minuts. Tot i així, els blaugranes van aconseguir rescabalar-se de l’jou local i van trobar la velocitat per banda d’Edgar Sevikyan, que va posar en dificultats al seu parell després d’arribar a línia de fons, depassar i cedir l’esfèrica enrere per a l’arribada d’un Giorgi que no va encertar amb l’interior. El mateix Kochorashvili es va convertir protagonista en les dues següents accions, forçant la groga, i posteriorment, la cartolina vermella a Jou, quedant-se amb un home menys la Penya Esportiva. Ja en els últims minuts, els de Tevenet van buscar incessantment el gol de la victòria i en l’última de el partit, Peña va penjar una pilota aèria de què Giorgi va recollir el rebuig i va ser atropellat per un rival, encara que res d’això va ser apreciat pel col·legiat .

Informació i Foto: Levante UD

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint