DestacatEsports

El Atletico Levante posa fi a la pretemporada amb un empat davant el Acero

CD Acero: Pau, Kiwi, Will, Carles, Barragán, Loza, Diaz, Álvarez, Farisato, Sopeña i Joel Silva. També van jugar Victor Gómez, Correa, Parra, Casu i Parra

Atlètic Llevant UD: Dani Cárdenas, Blas Alonso, Toni Ferrer, Rafa, Bernal, Arturo Molina, Pablo Martínez, Ferni, Cantero, Granados i Ontiveros. També van jugar: Robert Costa, Eliseu, Joan Monterde, Chuma i Isaac.

Gols: 1-0, min. 65, Carles. 1-1, min. 74, Joan Monterde.

Àrbitre: Ortega Herrea va amonestar a Blas Alonso.

L’Atlètic Llevant UD va afrontar un difícil partit en què va ser la seva última prova abans d’iniciar la competició. Els de Tevenet es van mesurar davant un CD Acer que va esperar a la seva meitat de camp impossibilitant les ocasions clares. Ja en el segon període el partit es va obrir amb el gol de Carles per al quadre franjirrojo, la rèplica no es va fer d’esperar; Joan Monterde va fer pujar l’empat amb un gran cop de cap després de deu minuts per sota en el marcador.

No s’havien sobrepassat els cinc minuts de joc quan Arturo Molina ja havia posat a prova a Pau fins a dues vegades. Els nois de Tevenet van portar la iniciativa durant la primera part, evitant que els locals s’acostessin a la meta defensada per Dani Cárdenas fins al minut 25, quan Farisato des de gairebé l’àrea petita va enviar la pilota al lateral de la xarxa.

Superat l’equador de la primera part, el domini granota va tornar a ser latent amb llargues possessions davant un CD Acer que va viure replegat en la seva parcel·la del terreny de joc. Pablo Martínez va poder inaugurar el marcador amb un llançament des de fora de l’àrea, però de nou el porter local es va erigir com a salvador evitant el tant llevantinista.

Superat el reglamentari descans, el filial llevantinista va tornar a carregar amb el pes del partit, dominant la possessió de la pilota. Després d’uns insulsos minuts, els d’Antonio Márquez van aconseguir avançar-se en el xoc després d’un servei de falta al seu favor on Dani Cárdenas va aconseguir evitar la primera rematada amb una gran estirada, però li va ser impossible la segona rematada estant ja vençut.

L’esquadra granota no va abaixar els braços i va buscar insistentment la igualada, la qual va arribar amb un perfecte cop de cap de Joan Monterde després d’una centrada des de la banda dreta. Ja en els minuts finals, els locals van poder desequilibrar la balança amb la contra liderada per Casu a la qual només es van anteposar Eliseo i Cárdenas en última instància, arribant així al final del partit.

Informació i Foto: LevanteUD

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint