El albinegre Veintimilla ha estat nominat a millor defensa 2019 en els premis Golsmedia
La Pedrera del CD Castelló està d’enhorabona. A la tarda d’avui s’han donat a conèixer els nominats als premis Golsmedia 2019 que tria als millors jugadors de la passada campanya. Pel que repercuteix a la Pedrera Albinegra, Jorge Veintimilla ha estat escollit com un dels tres millors defenses la temporada a Divisió d’Honor. L’ara futbolista albinegre va realitzar una gran campanya la temporada passada amb el Juvenil del Torre Llevant, que va servir perquè el CD Castelló posés els seus ulls en ell.
La Fundació Albinegra s’alegra de comptar amb jugadors a les seves files que segueixin creixent i, en un futur no molt llunyà, puguin ajudar al Primer Equip.