Educació i Sanitat treballaran conjuntament per fer atractiva l’especialitat de Medicina Familiar i Comunitària entre els estudiants
Les conselleries dEducació i Sanitat treballaran de forma conjunta per fer atractiva lespecialitat de Medicina Familiar i Comunitària entre els estudiants.
Així ho han acordat avui els consellers José Antonio Rovira i Marciano Gómez després d?una reunió amb la secretària autonòmica d?Universitats, Esther Gómez, el director general d?Universitats, José Antonio Pérez, i el secretari autonòmic d?Educació, Daniel McEvoy.
Aquesta trobada s’emmarca a les reunions de treball i coordinació habituals entre els dos departaments, que ja ha donat fruits com el Pla de Salut Mental a centres educatius o l’estudi per a la implantació de la infermera escolar, prevista per al proper curs.
A més de fer atractiva l’especialitat de medicina familiar i comunitària entre l’alumnat, es realitzarà un estudi per determinar la capacitat de les universitats per acollir les pràctiques dels estudiants de Medicina, a la recerca d’un estàndard de qualitat més alt i avaluant si fos necessari realitzar alguna reordenació.
Informació i Foto: Generalitat Valenciana