Esports

Dos albinegres a la Selecció Valenciana Sub-12

Dos futbolistes de la pedrera del CD Castellón han estat convocats aquesta setmana a l’entrenament de la Selecció Valenciana Sub-12 a Picassent.

La Cantera Albinegra torna a tenir protagonisme al futbol valencià. La FFCV ha fet pública la cinquena llista de la temporada de la Selecció Valenciana masculina Sub-12 per als entrenaments que realitzaran aquest dimarts, 21 de gener, al Camp ‘Miguel Monleón’ de Picassent (València).

Per a aquesta concentració, la Selecció Valenciana va decidir incloure a la seva llista els futbolistes de l’Aleví ‘A’ del CD Castelló; Pablo Manzanet i Aitor Marco.

D’aquesta manera, les convocatòries de la Selecció Valenciana tornen a comptar amb jugadors albinegros, cosa que ja és habitual aquesta temporada. La Fundació Albinegra expressa l’enhorabona als futbolistes del CD Castelló i seguirà treballant per demostrar que el CD Castelló confia a la seva pedrera.

Informació i Foto: Fundación Albinegra

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint