Esports

Dona Sang torna a l’estadi de la ceràmica

L’Estadi de la Ceràmica obrirà aquest dijous 7 de febrer els seus portes per una bona causa. El Vila-real CF i el Centre de Transfusió de la Comunitat Valenciana (CTCV) han organitzat una nova campanya de donació de sang com a activitat emmarcada dins de la iniciativa Endavant Solidaritat, que forma part del programa de Responsabilitat Social Corporativa del club groc.

La donació, que compta amb el suport i la col·laboració de l’Frost-trol, patrocinador oficial del Vila-real, tindrà lloc a la zona de Preferència central baixa de l’Estadi de la Ceràmica, a la qual s’accedeix per la Porta 31 de la C / Benicàssim . El personal de CTCV romandrà de 10.00 a 14.30 i de 16.30 a 21.00 hores atenent els ciutadans que desitgin participar en aquesta campanya de donació. El club obsequiarà amb dues entrades a cada donant i l’emblema del Submarí i actual membre del Departament de Relacions Institucionals, Marcos Senna, acudirà a l’acte per agrair de primera mà la solidaritat de l’afició del Vila-real CF.

Informació i Foto: VillarrealCF

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint