Domingo Vicent celebra «la posada en marxa de la proposta de Cs Vila-real sobre el nou bus urbà»
El portaveu de Ciutadans (Cs) a l’Ajuntament de Vila-real, Domingo Vicent, ha celebrat que «en breus, es posi en marxa la proposta de Cs sobre el nou bus urbà i que va ser aprovada al gener per unanimitat». «La ruta actual era inoperativa i ineficaç, per això sol·licitem doblar les línies i que el recorregut fos més curt a més d’incorporar els ambulatoris, centres educatius i les instal·lacions esportives», ha explicat l’edil, qui ha subratllat que «ara el que toca és treballar en l’accessibilitat de les parades i en millorar la informació sobre els horaris i les rutes «.
En aquest sentit, el regidor ha recordat que «la millora dels horaris ia la portem al ple però el bipartit es va negar a acceptar la proposta, malgrat que és una reivindicació dels veïns des de fa anys». «No pot ser que siguem la Ciutat dels Congressos i les marques i adolezcamos d’una cosa tan bàsic i amb el que expliquen la majoria de municipis», ha lamentat el portaveu.
Finalment, Vicent ha insistit que «després del període de la prova pilot, es contemplin bons mensuals o anuals per garantir el cost i fidelitzar els usuaris, així com la possibilitat d’estudiar fórmules d’intermodalitat».