Derrota del Villarreal CF en la seua visita a la Reial Societat
No ha pogut ser. Un Vila-real ordenat, treballador i que va mostrar tenir les idees clares en tot moment, va tornar de buit de la visita a la Reial Societat al Reale Arena, on els grocs van caure per la mínima amb un gol de Take Kubo (1-0).
Els primers 45 minuts van ser de màxima igualtat. Tot i que el partit es va obrir en els primers 10, la primera part va ser de poques oportunitats, probablement pel fet que tots dos conjunts van quallar un gran primer temps en què amb prou feines van cometre errors.
Al 21, el Vila-real va tenir la primera amb una gran passada en profunditat de Pape Gueye per a Barry, que va enganxar la pilota gairebé al vol per endollar un potent tir que va marxar desviat per poc. Dos minuts després, va arribar la rèplica de la Reial des de la frontal amb un bon xut de Sucic, que també va acabar anant-se per la línia de fons.
Amb el pas dels minuts, cap dels dos equips va afluixar i mentre que els grocs armaven jugades des del darrere per sortir amb velocitat, el conjunt donostiarra intentava forçar l’error dels groguets per aprofitar la seva oportunitat.
A la mitja hora, Kambwala va estar a punt de fer el primer amb una rematada de volea amb l’interior a la sortida d’un córner que Zubimendi va treure a l’àrea petita a l’últim moment. Al 34, de nou Sucic va tocar l’ensurt amb un potent xut al pal després d’un rebuig curt de la defensa del Submarí.
Als cinc minuts de la represa va arribar el gol de la Reial. En un rebuig en atac del Submarí, Take Kubo va aprofitar una contra per avançar-se i batre Luiz Júnior després de superar la defensa francesa.
Al 60, Marcelino va intentar donar un nou aire a l’equip amb l’entrada de Gerard Moreno i Pau Cabanes. Els grocs van avançar les línies i es van llançar a l’àrea donostiarra i la decisió aviat va donar els seus fruits. Als quatre minuts, el català va combinar amb Barry per quedar-se sol davant de Remiro i connectar un xut creuat que el meta de la Reial va repel·lir i al qual per molt poc no va arribar Cabanes per rematar.
El partit s’obria per segons i, al 69, Luiz Júnior va fer la seva millor intervenció després d’un xut de Sucic desviat per tocar en un defensa groc i que el brasiler, després de rectificar, va arribar a aturar.
Les jugades se succeïen i, un minut després, Cardona va abaixar la pilota amb el pit al segon pal després d’un centre per connectar una potent volea que es va acabar trobant amb Remiro.
Ho va continuar intentant amb fe i insistència el Submarí, però els grocs no van acabar de veure porteria i el marcador ja no es va moure. El proper partit del Vila-real serà dilluns que ve davant el Mallorca a l’Estadi de la Ceràmica (jornada 20, 21.00 hores).
Informació i Foto: Villarreal CF