Derrota del Villarreal CF davant el Girona a l’estadi de la ceràmica (1-2)
Derrota a casa. El Villarreal CF va caure davant el Girona (1-2) en un duel en el qual els de Pacheta es van avançar en el marcador, però no van aconseguir administrar la renda i el conjunt visitant li va donar la volta al marcador en l’última mitja hora de trobada.
Tots dos conjunts van plantejar un partit obert, amb alternatives i sobretot moltes ocasions. El Vila-real va anar a buscar al Girona, mentre que els catalans també volien la pilota i ser verticals. L’enfrontament prometia espectacle i emocions fortes.
La primera gran oportunitat del duel va caure per als groguets. Abans de complir-se el primer minut, el Vila-real va robar en camp contrari, Baena va rebre una passada a l’espai de Yeremy, va arribar fins a la línia de fons i va cedir per a Morales, que va disparar alt, marxant-se l’esfèric per sobre de l’arc defensat per Gazzaniga.
Van començar millor els groguets. O almenys amb més ‘punch’. Abans de complir-se l’equador de la primera meitat, l’equip de Pacheta ja comptabilitzava diverses oportunitats i arribades molt clares. Una triple ocasió de Morals, Yeremy i Sorloth, que van estavellar de manera consecutiva el cuir en defensors visitants, així com una galopada impressionant de Pedraza, que va arribar a un metre de la porteria del Girona.
Quan més presència en camp contrari acumulaven els grocs, més atacava l’espai el Girona. Apareixent per dreta, Pedraza va frustrar amb molt d’ofici dues temptatives prometedores dels visitants.
El partit tenia un ritme frenètic i si corria el Girona, no trigava a replicar el Vila-real. En el minut 37, la va tenir Yeremy en una vertiginosa acció a l’espai. El davanter canari no va aconseguir desfer-se del seu parell amb claredat abans d’armar el tret, que Gazzaniga va enviar a servei de cantonada.
Res més començar la segona meitat, Capoue va ser objecte de penal després de rebre una puntada d’Iván Martín a l’interior de l’àrea. L’encarregar-ho d’executar-ho va ser Dani Parejo, que va convertir el punt amb una mica de suspens.
No li va durar massa l’alegria al Submarí. Als pocs minuts, el Girona va tornar a equilibrar el marcador amb un gol de Dovbyk de cap. I immediatament després, Eric va fer el 1-2 en un servei de cantonada.
A partir d’aquí, l’equip de Pacheta va lluitar a la recerca de l’empat, però amb més ganes que encerto. Els groguets es van quedar sense el gol i sense punts en La Ceràmica.
Fitxa tècnica
Vila-real CF: Jorgensen; Foyth, R. Albiol (Gabbia, m. 78), Mandi, A. Pedraza; Yeremy (I. Akhomach, m. 59), Capoue (R. Terrats, m. 59), Parell (M. Trigueros, m. 88), A. J. Morales (Brereton Díaz, m. 78); Álex B., i Sorloth.
Girona FC: Gazzaniga; Arnau (Yan Couto, m. 52), Eric (Blind, m. 88), David López, Miguel; Aleix García, Herrera, Iván Martín (Portu, m. 52); Tsygankov (John Solis, m. 88), Dovbyk (Stuani, m. 69) i Savio.
Gols: 1-0. Min. 49: Parell. 1-1. Min. 57: Dovbyk. 1-2. Min. 61: Eric.
Àrbitre: Sánchez Martínez (Comitè Murcià). Va amonestar als locals Yeremy, Álex B. i Brereton Díaz, així com als visitants Herrera i Miguel.
Incidències: Partit entre el Vila-real CF i el Girona FC, corresponent a la jornada 7 de LALIGA EA Sports, celebrat en l’Estadi de la Ceràmica davant 17.188 espectadors.
Informació i Foto: Villarreal CF