Derrota del Villarreal CF contra el Betis a l’estadi de la ceràmica
El Vila-real va perdre contra el Betis (1-2). Els grocs van caure en un duel directe pels llocs europeus, tot i jugar amb superioritat numèrica durant bona part del partit. Els visitants es van avançar amb un gol de Vitor Roque a la primera meitat i després del descans Lo Celso va posar terra pel mig amb un lliure directe. Álex Baena va retallar distàncies, però els grocs, desencertats en atac, no van trobar la fórmula per empatar la contesa.
Fins a la primera mitja hora de partit no hi va haver grans oportunitats de gol. Gerard Moreno va connectar una rematada de cap a una centrada penjada des de l’esquerra, que la va detenir Vieites amb una fantàstica intervenció. A posteriori, l’acció va ser invalidada per una suposada falta del davanter català sobre el marcador.
Al 32′ es va avançar el Betis al marcador (0-1). Vitor Roque es va anticipar a Eric Bailly en un centre penjat per Ez Abde per la banda esquerra. En reprendre’s el joc, sense gairebé temps per pair el gol bètic, Chimy Ávila és expulsat per una lletja entrada sobre Álex Baena. Els sevillans es queden en inferioritat i el Submarí fa un pas endavant a la recerca de la igualada. No la va trobar, encara que va tenir dues bones oportunitats per aconseguir-ho.
A l’arrencada de la segona meitat, el Betis va fer el segon. Els groguets van concedir una falta al frontal de l’àrea i Lo Celso amb un xut mesurat la va enviar al fons de la xarxa. Tot i estar en superioritat numèrica, amb el 0-2, el partit es posava molt costa amunt per als interessos del Submarí.
No va abaixar els braços el Vila-real, que va retallar distàncies al 55′ amb una diana d’Álex Baena. L’almerienc va dominar el cuir a l’àrea després d’un centre de Kiko des del perfil dret i la va creuar per posar l’1-2 al lluminós de la Ceràmica.
El gol groguet va donar ales al Submarí, que es va bolcar a l’atac. Marcel·lí va aprofitar la tessitura i va ficar Barry per anar amb tot a buscar l’empat
Poc abans de l’hora de partit, Sabaly va treure la pilota sota pals després d’una rematada de Yeremy Pino a l’àrea petita. La rematada del canari venia a continuació d’un cop de cap del recent entrat Thierno Barry.
Els últims minuts van ser un setge del Vila-real, encara que sense gaire encert. El Betis es va tancar enrere i feia pujar els centres del Submarí, que acumulava sense èxit homes a l’àrea rival.
Al minut 90, Marc Bartra va treure sobre la línia un cop de cap de Thierno Barry al segon pal. Més tard, el van anul·lar per clar fora de joc una mica al davanter francès. L’equip de Marcelino no va trobar el gol, que va acabar cedint els tres punts a l’Estadi de la Ceràmica.
Informació i Foto: Villarreal CF