Derrota del Tau Castelló en la seua visita al grup Alega Cantabria

GRUP AL·LEGA CANTÀBRIA 84

TAU CASTELLÓ 64

GRUP AL·LEGA CANTÀBRIA: Sanz(8), Harrar(15), Sans(2), Penya(8), Bulic(13) -cinc inicial –Palazuelos(13),Walter Jr(2), Sánchez, Smith(10), Kone(13) i García. 25 personals. Sense eliminats.

Ent: David Mangas

TAU CASTELLÓ: Alvarado(4), Durán(2), Nesbitt(9), Bilbao(11), Rei(7) –cinc inicial— Faner(3), Alley(10), Sabaté(2), Dijkstra(10) , Hook(2), López(2) i Sustic(2) . 21 personals. Eliminat Jorge Bilbao.

Ent: Juan A. Orenga

ÀRBITRES: Lizana J., González JF., i Villanueva J.

PARCIALS: 29-14/21-14 (50-28 descans); 20-14/14-22 (84-64 final del matx)

INCIDÈNCIES: 1200 espectadors. No va jugar Eric Stutz per una lesió al genoll.

El TAU Castelló es jugava a Torrelavega el ser o no ser per poder aferrar-se a les opcions de play-off d’ascens però també la tranquil·litat de seguir augmentant l’avantatge amb els equips de la zona baixa de la classificació. Però no pintava bé el partit després d’una setmana amb moltes absències als entrenaments i l’absència del nord-americà Eric Stutz que després d’una inflamació al genoll no es va poder vestir de curt. Els castellonencs afrontaven aquest important partit sense el seu jugador franquícia.

Va inaugurar el marcador Xavi Rey amb un tir lliure, però els locals molt encertats des de la línia de 6,75 van endossar un 11-0 als d’Orenga que els posava per davant 11-1. El TAU Castelló no donava peu amb bola i perdia fins a 5 pilotes en aquest primer quart i un pèssim 0-3 en triples. Tot al contrari que el Grup Al·lega Cantàbria que tenia clar què s’estava jugant i no baixava l’accelerador i amb 5 triples anotats acabava el quart amb un prometedor 29-14.

El segon quart seguia amb la bisonsesa defensiva de les rajoles que eren incapaços de parar, ni el joc interior ni el joc exterior dels càntabres que a l’equador del quart agafaven el seu màxim avantatge 49-23. Un petit parcial final dels castellonencs amb un triple d’Alvarado a l’últim sospir de quart va deixar l’electrònic al descans en 50-28.

Molt havia de canviar el TAU Castelló per remuntar 22 punts i agafar-se al partit. Però encara que va començar amb una altra cara el tercer quart va ser un pur miratge perquè els de Mangas seguien anotant amb facilitat i els castellonencs no podien ni sabien frenar els càntabres que al final de quart agafaven una màxima renda de 28 punts. L’últim quart l’equip va estar millor sobretot al tram final on Jorge Bilbao va agafar el comandament de l’equip però la remuntada ja era impossible. Al final 84-64 per al Grup Al·lega Cantàbria que passo per sobre d’un TAU Castelló que va notar massa l’absència d’Eric Stutz.

Informació i Foto: Tau Castelló

noticiesdigitals

Leave a Reply

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

%d bloggers like this: