Derrota del Levante UD davant Cartagena
El Levante UD i el FC Cartagena es veien avui les cares amb l?únic objectiu d?aconseguir la victòria, encara que amb diferents finalitats. Els locals es volien enganxar a la zona de promoció d’ascens, mentre que els visitants volien engrandir distàncies amb la zona baixa. En un partit en què les ocasions més clares i els gols van arribar a la segona meitat, els cartageners van aconseguir la victòria gràcies al gol d’Ortuño. Els llevantinistes van poder empatar després que Bouldini anotés, però el col·legiat, després de la revisió del VAR, va decidir anul·lar el gol.
El conjunt granota aviat va aconseguir la possessió de l’esfèric. Els llevantinistes combinaven intentant guanyar metres i arribar a l’àrea contrària amb perill, però no aconseguien generar ocasions clares. Ho van intentar amb trets llunyans des de fora de l’àrea, per mediació de Kochorashvili o Pablo Martínez, però l’esfèric esquivava la porteria. Per la seva banda, el FC Cartagena intentava fer mal sortint a la contra, però tampoc no aconseguia generar perill. Ja en els últims compassos del primer temps, Roger Brugué va voler sorprendre amb una xilena, després d’una centrada d’Andrés García que no va aconseguir rematar amb encert Fabrício, i la pilota se’n va anar alta. El ‘7’ granota, poc després, va posar el centre buscant el cap del davanter brasiler, que va rematar i l’esfèric va anar a parar a les mans de Raúl Lizoain.
Després del pas per vestidors, el partit es va tornar boig i els dos equips van començar a arribar amb més claredat a la porteria rival. El primer que ho va fer va ser el visitant amb un llançament de Luis Muñoz que va obligar a intervenir Andrés Fernández. La rèplica del Levante UD va arribar a la següent jugada amb un potent xut de Roger Brugué des de fora de l’àrea que va marxar fora per poc. Després d’aquestes primeres temptatives, el FC Cartagena va aconseguir avançar-se al marcador amb una rematada de cap d’Alfredo Ortuño. Els llevantinistes es van bolcar a la recerca de l?empat. Pablo Martínez va provar fortuna amb un potent xut des de fora de l’àrea que va marxar desviat, Dani Gómez també va disposar d’una oportunitat que va desbaratar el porter i Rober Ibáñez va posar una bona centrada que Bouldini no va aconseguir rematar davant de la porteria per molt poc. El Levante UD posava tot el seu afany a aconseguir el gol que li permetés igualar la contesa.
S’acostava el final del matx i els blaugranes no abaixaven els braços. Carlos Álvarez, Pablo Martínez… Finalment, va ser Bouldini qui va introduir l’esfèric a la porteria contrària. Tot i això, l’alegria va durar ben poc, ja que, després de la revisió del VAR, el col·legiat va anul·lar el gol de l’empat.
Informació i Foto: Levante UD