Denis Cheryshev (Jugador del ValenciaCF) s’ha lesionat en el partit de #LigaSantander davant del Leganés
Als 11 minuts de partit, Carlos Soler va sortir a escalfar. Sobre la gespa, Cheryshev havia notat unes petites molèsties, que quatre minuts després el van obligar a ser substituït per una contusió a la cama esquerra.
Al jugador ràpidament li van col·locar gel a la part posterior de la cama esquerra, i després de la primera exploració realitzada a l’estadi, Cheryshev pateix una contusió a la zona del bessó i soli de la cama esquerra, on ja va patir un cop estant amb la selecció de Rússia. Marcelino ja va afirmar aquest divendres que el futbolista “tenia un petit cop”, i malgrat la seva voluntat per seguir, el rus es va veure obligat a demanar el canvi.
Amb la substitució, Carlos Soler va començar col·locant-se en la banda esquerra, però després d’uns minuts, aquesta zona la va ocupar Daniel Wass, que havia començat el matx pel costat dret, abans dels minuts finals, en què va jugar com a lateral dret.
Informació i Foto: ValenciaCF