Esports

Demà es presentarà a Vila-real la gala nacional de l’esport 2018

El VillarrealCF col·laborarà amb la Gala Nacional de l’Esport 2018 de l’Associació Espanyola de la Premsa Esportiva, en la qual es premiaran els millors esportistes i clubs espanyols de l’any 2017 de tots els esports. L’acte de presentació tindrà lloc aquest dimarts a la sala de premsa de la Ciutat Esportiva a partir de les 12.00 hores.

En el mateix, hi seran el president Fernando Roig, com a amfitrió i màxim representant de l’entitat; el president de l’Associació Espanyola de la Premsa Esportiva, Julián Redondo; i la presidenta amfitriona de l’Associació de la Premsa Esportiva de Castelló, Yolanda Peris.

Ja el dilluns 26 de febrer de 2018 tindrà lloc la Gala al Palau de Congressos de Castelló (en directe per Teledeporte). A més, es duran a terme en aquests dies diferents jornades amb la premsa de tot Espanya a l’Estadi de la Ceràmica.

 

Informació i Foto: http://www.villarrealcf.es

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint