Daniel Wass es el segon futbolista danès de la historia del ValenciaCF
Daniel Wass, nascut a Gladsaxe (Dinamarca), es converteix en el segon futbolista danès que vesteix l’elàstica valencianista en partit oficial, seguint els passos de Frank Arnessen.
El davanter danès va jugar en el València CF la temporada 1981.82, procedent de l’Ajax i en la seva estrena en un partit amistós davant la selecció d’Argentina va començar a captivar l’afició, marcant 17 gols en els partits oficials. Elegant, ràpid, intel·ligent, també es caracteritzava per la seva xut potent i precís, el que li va valer per convertir-se en el màxim golejador de l’equip. En l’estiu de 1982 una inoportuna lesió al menisc del seu genoll li va impedir jugar aquesta temporada, després de la qual va signar pel RSC Anderlecht.
Amb 29 anys acabats de fer, Daniel Wass ja té una dilatada experiència en l’elit amb més de 400 partits, tant a nivell de clubs com en la selecció de Dinamarca. Després de tres temporades al RC Celta, el futbolista volia seguir creixent en un club que disputés la Lliga de Campions, com el València CF.
Informació i Foto: http://www.valenciacf.com