Dani Parejo (Jugador del ValenciaCF) analitza la derrota davant l’Arsenal
Mestalla té l’última paraula. Una de les virtuts d’aquest València CF és el seu caràcter i capacitat per aixecar-se, per això, només uns minuts després de digerir al vestidor el 3-1 contra l’Arsenal FC, els futbolistes i el cos tècnic van començar a mirar cap al futur més immediat. I estan convençuts que, malgrat les dificultats encara tenen molt a dir en totes les competicions: primer a la seva cita davant la SD Huesca en Laliga i dijous que ve a la “final” contra l’Arsenal FC a Mestalla (21 hores) .
Dani Parejo publicava el següent missatge: “No vam donar per perduda la temporada al gener i tampoc donem per perduda l’eliminatòria avui. Queden 90 minuts a Mestalla i ens deixarem l’ànima per ser a la final. Comptem amb vosaltres. AMUNT! “. No és un missatge de fe, està basada en fets viscuts aquesta temporada que han portat al València CF a estar a tres punts de la zona Champions després de veure com la distància era de 10 en les jornades 16 i 19 del campionat.
L’equip mai va a baixar els braços malgrat les dificultats del repte, com es va comprovar en l’eliminatòria de Copa contra el Getafe CF després de perdre 1-0 en l’anada i que s’avancés el conjunt blau a Mestalla, remuntant en una nit màgica com la que espera viure dijous que ve a la recerca de la final de la UEFA Europa League.