Cultura recolza el Saló del Còmic de València 2025 per fomentar la lectura
El director general de Cultura, Miquel Nadal, ha assistit aquest divendres a la inauguració del Saló del Còmic de València 2025, que compta amb el suport de la Conselleria dEducació, Cultura, Universitats i Ocupació.
La Conselleria és present en aquesta cita, que se celebra fins el proper diumenge 2 de març a Fira València, per mostrar el seu suport al sector i fomentar el coneixement i la lectura de còmics, i especialment després de les inundacions.
En concret, des de Cultura s´assumirà el cost de les entrades al Saló del Còmic, que seran gratuïtes per a tot l´alumnat dels municipis afectats per les inundacions. Així mateix, la Conselleria ha contribuït amb un estand que acull l’editorial Camauc de Paiporta i la llibreria Somnis de Paper de Benetússer.
El director general de Cultura ha destacat que, mitjançant aquesta participació al Saló del Còmic, “la Conselleria contribueix a recolzar i fomentar la lectura també entre el sector juvenil”.
A més, ha felicitat els organitzadors d’aquesta nova edició i ha destacat que a escassos metres del Saló del Còmic, “en un espai de 10.000 metres quadrats cedit per Fira València, l’IVCR+i està coordinant els treballats d’un equip tècnic per a la recuperació, assecat i neteja d’arxius i documentació en paper afectats per la riuada”.
Informació i Foto: Generalitat Valenciana