Política

Cs urgeix al Fadrell a dissenyar un pla de desescalada per a la Banda Municipal i posar data per a l’homenatge a les víctimes

El portaveu adjunt de Ciutadans (Cs) a l’Ajuntament de Castelló, Vicent Vidal urgeix a l’Fadrell a “dissenyar un pla de desescalada perquè la Banda Municipal de Castelló pugui adaptar-se a la nova normalitat Covid i així poder celebrar el concert-homenatge a les víctimes de la pandèmia a la nostra ciutat tal com demanàvem en la moció que va ser aprovada per unanimitat en el ple del mes passat “.

Vidal ha criticat que “des de llavors ha passat un mes i la regidora de Cultura no ha fet un pas per complir aquesta moció”. “Si abans la Banda Municipal jugava amb desavantatge respecte a les orquestres de les seves mateixes característiques, des d’avui encara més quan la Banda Municipal de València, que és molt més gran, torna al carrer amb la mateixa finalitat que demanem i vam aprovar aquí: homenatjar a les víctimes de la Covid “, ha insistit el portaveu adjunt de Cs.

“En Ciutadans no volem posar en perill a ningú, ni a músics, ni a el públic en general com pretén vendre la senyora Ruiz. En Ciutadans volem vetllar per la seguretat de tots, d’aquí posar en marxa el Pla de contingència com ja han fet en altres ciutats i poder posar data perquè la moció es compleixi “, ha matisat Vidal.

Qui finalment ha aclarit que a la vista està que “el tarannà i el talent és cosa de persones i no de sigles com la voluntat política perquè el que en altres llocs és possible a Castelló ens toca seguir esperant”.

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint