Política

Cs de Vila-real demana complir l’acord sobre la bonificació del 95% en l’herència de l’habitatge habitual i dels immobles per a activitats econòmiques

El portaveu de Ciutadans (Cs) a l’Ajuntament de Vila-real, Domingo Vicent, ha demanat després d’haver rebutjat la moció de Vox al ple de dimarts, «complir l’acord plenari aprovat el març de l’any passat sobre la bonificació de l’95 per cent en l’herència de l’habitatge habitual i dels immobles afectats per les activitats econòmiques «. «Aquesta iniciativa, que va partir de Cs, va ser consensuada entre tots els grups després de setmanes de molta feina i debat», ha recordat Vicent i, en aquest sentit, ha assenyalat que «la proposta que finalment es va aprovar va ser la més equànime i beneficiosa possible per a tots els vila-realencs «.

Per això, el regidor ha assegurat que «des Cs vam votar en contra de la proposta de Vox perquè pretenia donar un benefici generalitzat independentment que un ciutadà ho necessités molt, poc o gens, i sense tenir en compte la capacitat econòmica pel tipus de propietat «. Igualment, «aquesta proposta tampoc contemplava l’impacte econòmic en els comptes de l’Ajuntament la qual cosa hagués reduït la capacitat de resposta davant la crisi social i econòmica en què estem entrant com a conseqüència de la pandèmia», ha afegit el portaveu, que ha destacat que «ara és més important que mai no fer demagògia ni populisme, es necessiten propostes serioses, rigoroses i amb els números clars».

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint