Política

Cs de Castelló s’oposa que el valencià siga un requisit en els allotjaments per als participants de la Magdalena

El regidor de Ciutadans (Cs) de l’Ajuntament de Castelló, Manuel Paduraru, ha traslladat que “des de Ciutadans hem votat en contra de les condicions especials d’execució que implica l’obligatorietat del valencià als allotjaments per als participants internacionals de la Magdalena” perquè ha explicat que “malgrat la seva legalitat, limita la competitivitat de les empreses que opten al concurs”.

En aquest sentit, Paduraru ha coincidit amb l’informe del secretari de l’Ajuntament que diu el següent: “s’ha de destacar que les raons que motiven la urgència hauran de ser imprevistes, en el sentit que resultin imprevisibles i alienes a l’expedient de contractació. Referent a això, es recorda que una adequada planificació és un element imprescindible per a una correcta activitat contractual “.

Finalment, l’edil de Ciutadans ha manifestat que “no podem consentir límits de cap tipus a una Festa d’Interès Turístic internacional que la volem fer més gran si és possible i obrir-la més enllà dels seus dies grans a través d’una web pròpia responsive com vam proposar ja des de Cs “.

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint