Cs de Castelló denuncia un mes més d’incompliment de l’alcaldessa amb la carta tributària
El portaveu de Ciutadans (Cs) a l’Ajuntament de Castelló, Vicent Vidal, ha denunciat «un mes més d’incompliment de l’alcaldessa, Amparo Marco, amb la carta tributària». «L’última promesa va ser que al març estaria a casa de tots els castellonencs i després va tornar a ajornar l’enviament d’aquesta eina fiscal, reclamada per Cs durant tota la legislatura, a properes dates, però l’alcaldessa ha tornat a faltar a la seva paraula i , un mes més tard, seguim sense que el bipartit hagi complert un compromís d’inici de legislatura «, ha explicat Vidal. «De nou l’últim anunci es va quedar en un titular que és l’únic que interessa a aquest Executiu local», ha destacat el regidor. «Paraules i fotos però cap realitat», ha afegit el portaveu.
Així mateix, l’edil ha insistit en «la necessitat que la carta inclogui la pressió fiscal de cada veí en els últims quatre anys perquè comprovin les pujades o baixades fiscals durant tota la legislatura». «És l’única manera que els castellonencs puguen comprovar si l’executiu local els ha dit la veritat o no», ha assegurat el portaveu. Per això, Vidal ha lamentat que «la carta vagi a ser només telemàtica perquè es impossibilita en gran mesura l’accés a les persones grans o sense internet, repetint així les dificultats d’accés i restriccions ja comprovades amb els pressupostos participatius». «Aquesta és una prova més de la manca d’actitud i aptitud del bipartit», ha conclòs el portaveu.
Informació i Foto:www.castellon.ciudadanos-cs.org