Cs de Borriol demana que la Junta de Portaveus sigui una taula de seguiment sobre la COVID-19 i s’obri a la societat civil
En aquest sentit, Ramos ha demanat que «tal com es va debatre en l’última junta de portaveus, les propostes sobre els autònoms siguin realistes, útils i complementin a les de la resta d’institucions». «És a dir, que arribin a aquells treballadors per compte propi que s’han quedat sense dret a accedir a cap ajuda», ha defensat el portaveu i ha afegit que «la clau està en per una banda, garantir la liquiditat i de l’altra, reactivar el consum «. «Des de Cs reivindiquem la bonificació de l’Impost de Tracció Mecànica per als autònoms, de manera que pogués alleujar la pressió fiscal», ha recordat l’edil.
Igualment, el regidor ha demanat que «no només es tractin qüestions vinculades als autònoms, sinó també altres com el reforç de les partides de serveis socials ja que són moltes les famílies en situació de vulnerabilitat a l’haver-se quedat sense ingressos i les associacions no donen abast «. «Per això, és important convidar a participar a tots els agents de Borriol en una comissió o taula, el nom és el menys important, que es reuneixi de forma regular», ha assegurat el portaveu.
Finalment, Ramos ha destacat que «la presumpta mala situació econòmica no pot ser excusa per no afrontar el problema provocat pel coronavirus» i a l’respecte ha reclamat a Compromís «un tarannà més dialogant i humil perquè, cal recordar, governa en minoria».