Cs de Benicàssim titlla la poda d ‘ «insuficient» i demana millorar el servei
La portaveu de Ciutadans (Cs) a l’Ajuntament de Benicàssim, Cristina Fernández, ha titllat «la poda d’insuficient» i ha demanat «millorar el servei». «La localitat es troba amb multitud de carrers acumulant restes de la poda sense que els serveis de neteja passin a recollir-los», ha valorat la portaveu, al mateix temps que ha assenyalat que «tot i anunciar l’Executiu Local que s’anava a reforçar el servei de recollida el municipi no s’ha trobat en les millors condicions possibles per als dies festius i de major afluència turística a la localitat «. «Els forts vents i la manca de gestió de l’equip de Govern han donat imatge d’abandonament i deixadesa», ha manifestat Fernández.
«Benicàssim mereix uns serveis de neteja en condicions tot l’any i els veïns continuen queixant-se davant l’acumulació de restes», ha explicat Fernández, que ha tancat que «Cs va proposar una recollida sectoritzada, per dies i carrers fixes setmanalment però l’Executiu Local només es preocupa del servei de neteja i manteniment de la localitat durant els dos mesos d’estiu i en ocasions ni això «.
Informació i Foto: http://www.castellon.ciudadanos-cs.org