Política

Cs de Benicàssim aconsegueix instar a ampliar les places del servei “Menjar a casa” per a les persones d’avançada edat

La portaveu de Ciutadans (Cs) a l’Ajuntament de Benicàssim, Cristina Fernández, ha manifestat que “Cs ha aconseguit instar a Conselleria i equip de Govern local per ampliar les places del servei ‘Menjar a casa’ per a les persones d’avançada edat”. “L’objectiu del servei és oferir a les persones majors una dieta saludable en el seu propi domicili i adaptada a les seves necessitats, però la demanda va en augment cada any i en l’actualitat hi ha llista d’espera, amb aquesta iniciativa aprovada en sessió plenària esperem cobrir totes les places perquè cap major benicense es quedi fora “, ha explicat Fernández, que ha afegit que” la política útil consisteix a millorar la qualitat de vida dels veïns i avui Cs ho hem aconseguit “.

Respecte a la declaració de l’ap-7, per a la regidora “és una bona notícia que els partits polítics també ens posem d’acord en el municipi com ja va succeir en la Diputació” i ha celebrat que “arribi una veu unànime reclamant solucions per a una carretera que ja han pagat tres generacions de conductors i que mina la competitivitat de les nostres empreses “.

Finalment, Fernández ha recordat que “Cs ha posat de manifest la manca de transparència i informació amb els grups de l’oposició en dues matèries fonamentals per a la localitat, les dades d’impacte econòmic dels festivals i les dates de les properes edicions i els canvis d’última hora en el programa de festes “, i ha criticat que” un equip de Govern en minoria hauria de mostrar més diàleg i lleialtat a la resta de grups polítics si vol arribar a acords per tirar mesures endavant “.

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint