Cs de Benicàssim aconsegueix consens en la lluita per reduir el consum d’alcohol per part de menors
La portaveu adjunta de Ciutadans (Cs) a l’Ajuntament de Benicàssim, Paula Archelòs, ha manifestat que «Cs ha aconseguit el consens dels partits polítics al consistori per lluitar per reduir el consum d’alcohol en els menors». «Ciutadans ha presentat mesures addicionals contra el botellot basades en campanyes d’educació i en augmentar la seguretat al municipi en dates clau «, ha insistit la regidora, qui ha agraït que» el document surti com a declaració institucional i hagi unanimitat a posar solucions a aquest problema local » .
En aquest sentit, Archelós ha recalcat que «l’Ajuntament ha d’ampliar i potenciar campanyes d’educació i conscienciació dels perjudicis del consum d’alcohol, així com dels efectes indesitjables de la pràctica del botellón, dirigides a menors en col·legis i instituts del municipi , amb la col·laboració de les forces de seguretat, policia local i guàrdia civil, educadors, pares, experts i associacions amb experiència en aquest camp «. En aquesta línia, la regidora ha afegit que «és necessari impulsar polítiques públiques municipals, en matèria de joventut, que fomentin en els nostres joves alternatives d’oci a l’botellón».
Pel que fa a la seguretat, la portaveu adjunta ha assegurat que «la proposta també recull reforçar l’activitat de la Policia Municipal en caps de setmana i en aquelles dates conegudes per les grans concentracions de joves realitzant botellón.». Finalment, l’edil ha valorat que «el municipalisme és la viva imatge de la política útil, i tots units estem demostrant als veïns sensibilitat i diligència amb els seus problemes».
Informació i Foto: http://www.castellon.ciudadanos-cs.org