Cs Castelló presenta una moció per a, en compliment dels Estatuts, recuperar la Junta de Festes
El portaveu de Cs ha indicat que “el vot de la majoria de el Consell Rector per destituir la Junta de Festes el passat 21 de novembre va ser en contra de l’article 7 dels Estatuts vigents que versa sobre la durada de l’mandat a més de no tenir en compte el 12 ni el 37 que parlen de l’Assemblea i de les limitacions de l’Patronat respectivament “.
En aquest sentit, Marín-Buck ha recordat que “des Cs ja sol·licitem un Informe Tècnic Jurídic per confirmar la legalitat dels acords presos en el Consell Rector”. No obstant això, el responsable de Cs ha continuat dient que “davant la crisi que ha ocasionat aquesta decisió dictatorial al Món de Festa, a Ciutadans seguim apostant i defensant l’autonomia de la Festa tal com exigeix el sector i, com portàvem al nostre programa electoral “.
Finalment, el portaveu de Cs ha insistit que “les normes, com són els Estatuts estan per respectar-se i complir-se i seguint els actuals, la renovació de la Junta de Festes, en cap cas, pot supeditar-se a la modificació dels mateixos, sinó al revés “. “És a dir, primer canvi d’estatuts i segons el que aquests diguin sobre la mateixa, procedir”, ha conclòs, Marín-Buck.