Política

Cs Castelló lamenta el menyspreu de l’Executiu local als comerços locals i demana ajudes significatives per Relleu generacional

L’edil de Ciutadans (Cs) a l’Ajuntament de Castelló Jose Antonio Zamora ha lamentat el bipartit que “l’Executiu local menyspreï als comerços locals amb un partida d’ajudes de tan sols 15.000 euros per a tots els comerços de Castelló” i, en aquest sentit, ha demanat “ajuts significatives per abordar el problema de l’Relleu generacional que ha de ser resolt perquè no es baixin més persianes en els nostres barris i que suposen una oportunitat per a nous emprenedors”. Així, Zamora ha criticat “els recursos insuficients per a totes les necessitats dels comerços que es pretenen abordar amb aquestes ajudes que es disposen per a adequació, implantació, relleu generacional, innovació, dinamització o promoció dels negocis de proximitat”. Per això, l’edil ha titllat de “ridícula la xifra perquè si l’import màxim a què es pot optar és de 3.000 euros per comerç i tots els sol·licitants opten a aquest límit, només cinc negocis tindran ajuda a tot Castelló”.

Sobre això, el regidor ha recordat que “Ciutadans va presentar una esmena als pressupostos per disposar 350.000 euros per a ajudes per als nous emprenedors que volguessin fer-se càrrec de negocis que funcionen però que no tenen qui els segueixi gestionant un cop jubilats els responsables o la plataforma web on es posi en contacte a tots dos interessats, una esmena que el tripartit va rebutjar “. “La mesura proposada per Ciutadans pot crear llocs de treball de major qualitat i durada que el plantejat mitjançant el programa jornals de Vila, però el bipartit no està apostant per l’ocupació de qualitat i estable”, ha lamentat l’edil, qui ha defensat que “el problema del comerç de proximitat ha d’abordar-se de manera eficient, començant per abaixar els impostos als que creen ocupació a la nostra ciutat i impulsar de manera efectiva iniciatives pràctiques que ajudaran a tancar menys negocis, com aquesta proposta per Ciutadans i que va comptar amb el suport de tots els grups “.

 

 

Informació i Foto: http://www.castellon.ciudadanos-cs.org

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint