Cs Castelló demana que la Diputació s’adhereixi a l’Educació Ambiental en Ruta com a marc per implementar un model sostenible a la província
La portaveu de Ciutadans (Cs) a la Diputació Provincial de Castelló, Cristina Fernández, ha anunciat que “Cs demanarà en el pròxim ple adherir-se a l’educació ambiental en Ruta (EAR) de la Conselleria com a marc estratègic per a construir un model sostenible a la província “. “Es tracta de comprometre’ns amb mesures i polítiques concretes i coordinades amb la resta d’administracions que afavoreixin la implicació de tota la societat castellonenca”, ha matisat la diputada.
Segons l’opinió de Fernández, “sembla que ara s’ha posat de moda l’emergència climàtica i la sostenibilitat però és un problema que ve de lluny i en el qual cap actuar abans que sigui massa tard”. “Aquesta Administració Provincial ja es va comprometre el 2016 a complir amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible de l’Agenda 2030de les Nacions Unides, de manera que aquesta proposta només és un pas endavant més si és que de veritat es vol complir amb el que es predica, per això esperem el suport unànime de tots els partits i sobretot mesures concretes per avançar en aquest àmbit “.
Informació i Foto: http://www.castellon.ciudadanos-cs.org