Cs Castelló demana més agents per a la unitat de Violència de Gènere de la Policia Local
Marín-Buck ha indicat que «dotant de més efectius la unitat de Viogen, l’atenció a les víctimes serà més rigorosa ja que actualment hi ha 6 agents per 164 dones víctimes de violència masclista, quatre d’elles en risc alt segons dades publicades en mitjans de comunicació- i més de 300 segons fonts oficials «.
A més, el portaveu de Cs ha felicitat els agents que «aquesta setmana han salvat a una víctima gràcies a la seva professionalitat i diligència». Per això, «hem de ajudar-los i facilitar-los la feina i la sobrecàrrega no contribueix a això», ha inistido.
Finalment, Marín-Buck ha fet una crida a tots els grups polítics «a aprovar aquesta moció, sobretot als membres de l’Acord de l’Fadrell que són els que governen perquè encara que hauria de ser un tema superat, lamentablement la Violència Masclista existeix i des de les institucions hem d’ajudar a combatre-des de la protecció, la seguretat, la justícia i l’educació «.