Cs Castelló demana habilitar un Bus de la Marxa per Magdalena de la mateixa manera que municipis veïns com Almassora, les Alqueries o la Vall
El portaveu de Ciutadans (Cs) a l’Ajuntament de Vila-real, Domingo Vicent, ha demanat al bipartit «habilitar un Bus de la Marxa per a les festes de la Magdalena, tal com ho fan ia municipis del nostre entorn com la Vall, Almassora, les Alqueries, Almenara-Xilxes-Moncofa, Benicàssim, Betxí i l’Alcora «. «No pot ser que el senyor Benlloch ni tan sols valori la prestació d’aquest servei deixant, per segon any consecutiu, a la segona ciutat més gran de la província sota del bus», ha assegurat el portaveu.
En aquest sentit, l’edil ha manifestat que «des Cs estem convençuts que la seva posada en marxa seria ben rebuda i comptaria amb una bona acollida, sobretot entre els més joves ja que per exemple tampoc podem comptar amb un servei nocturn de Rodalies» . «El bus és una alternativa més segura d’agafar el cotxe durant els dos caps de setmana que dura la festa Gran de la capital de La Plana, per això esperem que el bipartit rectifiqui a temps i posi en marxa aquest servei», ha indicat el regidor.
Informació i Foto: http://www.castellon.ciudadanos-cs.org