Cristina Fernández lamenta que «el Govern de la Diputació de Castelló segueixi donant llargues a el personal de Penyeta Roja»
La portaveu de Ciutadans (Cs) a la Diputació Provincial de Castelló, Cristina Fernández, ha lamentat, després de preguntar a la comissió d’avui, que «el Govern provincial segueixi donant llargues a el personal de el Centre d’Acollida sobre el seu futur». «Des Cs ens preocupa que el bipartit ens hagi dit que durant el trimestre donaran les explicacions pertinents a la plantilla malgrat que fa més d’un mes Conselleria va anunciar que assumiria el centre i el malestar dels sindicats és latent», ha defensat la diputada .
Així mateix, la portaveu ha alertat que «aquesta demora només fa que augmentar les nostres sospites». «En la mateixa comissió ja no ens han volgut contestar a on van a reubicar concretament a la plantilla el que ens dóna a entendre que no van a complir amb la seva paraula i van a destinar-los a Conselleria», ha postil·lat Fernández, que ha afegit que «el secretisme denota que alguna cosa tramen».
Finalment, Fernández ha insistit a l’Executiu de Pepe Martí que «es reuneixi com més aviat amb els implicats i facin gala el diàleg que tant presumeixen».
Informació i Foto: http://www.castellon.ciudadanos-cs.org